15 maj 2014

Har bytt bloggportal!

Blev sur häromdagen på denna bloggportal då den har en ovana att vilja "förbättra" bilderna man laddar upp. Den har alltså en egen uppfattning om vilken ljushet och färgnyans bilderna ska ha. Ofta märks inget men ibland blir det tokigt. I senaste inlägget, i början av veckan, blev bilderna heltokigt behandlade av Blogger. Så det inlägget raderade jag en stund efter publiceringen. Tyvärr hann en del kolla inlägget...

Efter tämligen exakt tre år med Blogger byter jag nu till WordPress. Där heter min blogg för enkelhetens skull samma som tidigare Ulf fotodagar och har samma inriktning som tidigare (så förnyelsebenägen är jag!), dvs. bilder från de flesta dagar jag har använt en kamera. Hoppas ni fortsätter att följa mitt bildbloggande!

Här kommer bloggen att ligga kvar under överskådlig tid, men nya inlägg hamnar således här!

Tack för att du besöker min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.